hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

luni, 9 mai 2011

SAPUN "ALB PUR" - emolient si dezinfectant



Cine altcineva sa fie decat lavanda? O pata de culoare mov (care acum nu se mai vede cine stie ce...!) se imbina armonios intr-o nuanta de vanilie care ma relaxeaza in baie si imi confera un plus de odihna razei mele vizuale.

Partea saponificata formata din trei uleiuri: de cocos, orez, si floarea soarelui;
Partea terapeutica : violet degentiana, flori de lavanda, sare marina din Marea Moarta
Partea imbietoare: ulei esential de lavanda si ulei esential de bergamota
Partea hidratanta: ulei de orez si cocos.
Un sapun pentru corp, cu o fermitate asemeni unei pietre (care nu se consuma repede!), un hidratatnt, emolient si mai mult de 1/4 crema datorita ingredientelor.
Despre violet degentiana: este un foarte buna antiseptic, antimicotic, bactericid .
Sarea marina din Marea Moarta: imbogatita cu minerale si microelemente precum calciu, magneziul, fierul toate dau un surplus de binefacere.
Deasupra am presarat flori de lavanda.

Va las pe voi sa- l apreciati, astept calificative !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu