hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

marți, 15 februarie 2011

O ZI DIN AN ESTE A TA...LA MULTI ANI!


Nasa copiilor mei, sa ne traiesti, sa ne infloresti si pentru ca e a ta este cea mai frumoasa zi a anului, bucura te de ea impreuna cu cei dragi.
Draga sora- mea cea mijlocie, sa ai parte de tot ce-ti doresti, s fi fericita, sanatoasa si la" punga groasa".
Suntem in fata calculatorului sa iti uram in cor : LA MULTI ANI!
Semneaza: adi, ali, teo,octa.


2 comentarii: