hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

duminică, 13 februarie 2011

LA MULTI ANI! - 18 PRIMAVERI...




Draga surioara mea cea mica, azi este ziua ta - o zi speciala pentru tine, dar si pentru noi!
Iti dorim din toata inima cat cuprinde: sanatate, fericire, sa fi iubita si muuuuuuulta bafta la admitere!

6 comentarii:

  1. LA MULTI ANI si din partea noastra si distractie placuta.Este o varsta foarte frumoasa,ce-as mai vrea si eu....ehei,ma prind amintirile....Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat,vezi ca ti-am predat leapsa" oficial".Pupici de la mic la mare.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani ! pentru surioara ta si de la mine succes la admitere.

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc frumos, sunteti dragute!
    da, beatrice nu am uitat!
    off, geta mii de multumiri, sa dea Domnul!
    o seara buna si o sapatamana usoara!

    RăspundețiȘtergere
  5. waw, ce varsta frumoasa! sa-ti traisca si sa fie fericita alaturi de toti cei dragi.Asemenea si nasei voastre, sa aiba sanatate si viata lunga.

    RăspundețiȘtergere