hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

luni, 13 aprilie 2020

Paine cu maia si flori veritabile de primavara













Scriu din  modulul de incepatoare in ale painii cu maia,
Imi place  textura , gustul , croncaneala si mai mult de asta este  satioasa si sanatoasa .

Ce cred eu ca o dornica incepatore?
Am  avut oarecum  timp sa mestec mult la preparatul acesta bestial,  timp  pe care  in alte dati  trecea fara dar si poate , doar in gand il aveam si in gandurile mele cele mai  inalataoare si rugatoare mi am  insemnat o data in calendar si mi am zis : voila!

Este mult mai greu decat mi am inchipuit, se intinde pe mai multe ore, sunt nerabdatoare si curioasa si treaba asta nu mi da pace.   Dar  finalul este un mare   wauu !

Am avut ceva rateuri,  am citit destul de mult, mi am luat notite, am cautat  pentru diversele etape pe YouTube, mi am  facut fel si fel de mustrari  chiar daca familionul meu, ma incuraja  si ma felecita eu eram parca din ce in ce mai bosumflata.

Maiaua am primit o de la o fata draga de pe  comunitatea de membrii ale Facebook-ului, intr o zi cu zapada multa ale lunii martie  cand nu mai speram noi la o priveliste atat de minunata in alb. Am pus o la piept si mi am zis : Viata e frumoasa, acum sa purced!
Am facut si pe asta...
Si voi mai face, nu ma dau batuta pana nu ating perfectiunea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu