hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

miercuri, 1 aprilie 2020

1 aprilie - ZIUA PACALELII ???

 Buna dragilor!

Mi am propus sa revin ,  sa revin cu forte noi, cu mici schimbari  in  aceste zile grele si apasatoare  pentru noi, pentru mine, pentru noi toti .

Mi a fost asa dor de " al treilea copil al meu "!

Sa incepem cu dreptul ,  zic eu !  Intr o zi de 1 aprilie 2020  cu multa ninsoare , asa pe ultima suta de metrii , sa ne arate ea,  primavara  - de ce va fi  in stare si ce poate sa ne transmita.

Cu drag si  numai bine  va doresc, cititorii mei cati o ti mai fi!

   

Un comentariu: