hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

duminică, 12 aprilie 2020

Din nou, sapun cu cafea.

  Si de data aceasta , sa nu uit cumva procesul de fabricatie,  m am apucat din nou de  manufacturat sapun.

Astfel:  cafea,  unt de cocos, ulei de canepa, ulei de masline si ca miros un ulei pretios esential de la doTerra  din  portocala salbatica.  Sa nu va inchipuiti ca am pus o sticluta intreaga,  am intrat in criza 😀,  deci 20 de picaturi -  suficiente pentru a lasa o dara de miros celor spre utilizare .
Asadar sa fac cunostinta cu un scrub minunat,  curatind pielea lasand-o fina si hidratanta.




Aici este sapunul in toata valtoarea lui,
 dospeste, va pride viata, culoare si textura.

Forma finala, gata de facut cunostinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu