hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

duminică, 26 aprilie 2020

PRIMA PAINE SI PRIMUL SAPUN PE ANUL ACESTA



          Un  inceput, un echinoctiu  care bate la usa ,  un inceput de  invatat in ale painii cu maia si  primul  sapun   pe anul   2020.


 Sapun   cu spirulina ,  ulei  esential de lemongrass  si fenicul , cu ulei de canepa  , cu ulei extravirgin de masline  si cu mult cocpos si ulei de masline ,  ceva mai  multa soda,  pentru ca hei... vine      munca in gradina,    vin   chiar amentitor  virusii astia  cum s or mai numi ei,  pe deasupra copiii  trebuie sa si consume energia  si  nevrand,  isi julesc genunchii, coatele...

Vine luna martie cu  bucurii ,  mici  cadouri si sa speram ca doar cu atat.
Am tot citit una alta   in media  si  parca  nu i  de bine...
Doamne ajuta!

PS
Aveam  poza nedescarcata si mi am  zis sa o bag  in seama ,  pentru mine  este memorabila si tare  imi era frica sa nu  o  sterg.
Nu am modificat textul, il aveam , asa l am lasat, asa l am gandit ,  mie imi spun  ceva  cuvintele din acel moment  chiar daca acum situatia cu acest virus a luat o cam  rau.
Peste tot in lume,  face ravagii.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu