hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

miercuri, 6 august 2014

SAPUN CU MENTA

Din nou  acest sapun,  menta nu-mi  lipseste la apel !!

In alt design, aceeasi compozitie, este foarte ferm, curata ,  spuma  bogata  innobilata  cu mirosul mentei,   demential de tare!!
Vartejurile sunt cu praf de menta, nereusite - le-am vrut marmorate dar budinca s-a intarit instantaneu -  temperatura a fost foarte joasa, asa ca m-am lasat  condusa de dansul!

menta




Cu ulei de masline, unt de cocos, ulei de palmier, ulei de sofranel,  ulei de menta   si praf de menta  - menta este  eco de la mine din gradina proprie:)!
Destinat unei   piele grase, mixte,  pentru  adulti  fiind  lucrat prin procesul la rece.

Adultii !   care muncesc in gradina sau  care merg la sala si trag la aparate  - musai!
Mame!  care nu  au astampar la  curatenie -  ca deh...  trebuie!

Dar...  si pentru manutele copiiilor cand vin de la scoala,   de la sport :  ai mei copii vin ca porcii   sau atunci cand ii apuca talentul in pictura  de  nu i mai recunosc iar ei se amuza de numa"    sau cand isi aduc aminte de scoala ca trebuie  isi termine de scris  si mai ales cu   stiloul pe care -l incarca in mod voit cu cerneala din   sticluta ,  fiindca rezerva nu i amuzanta deloc:).

Oricum ocazii la pitici  se gasesc pe neasteptate,   minte de copil sa existe in casa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu