hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

luni, 21 mai 2012

SAPUN CU ARGAN SI PASTA DE MASLINE - pielea fetei, ten uscat


Incep sa-l laud pentru ca nu ma pot abtine! Il iubesc!
locul 1 - mirosul fooooarte frumos - dulceag ,fin,  cu ajutorul uleiului de  coriandru si salvie
locul 2 - spuma bogata , bogata , un adevarat peeling pentru fata cu ajutorul pastei de masline
locul 3 - efectul de emoliere foarte persistent, curata bland   si sa nu uit si efectul mult dorit : antiage .
Si am sa ma opresc aici ca daca ar fi dupa mine as scrie 100 de randuri despre el.
Imi place  si  imi place mult!


Deeeci:   ulei de argan, pasta de masline, ulei de masline, unt de cocos, ulei de ricin, lapte, ulei de palmier, ulei esential de coriandru si salvie iar ca aspect cateva dare din sapunul cu catina ( initial mi-l vedeam un sapun negru - negru african,  si mi-am zis sa-l mai imbujorez putin sa nu para Africa, Africa in baie...
dar cum socoteala nu s-a potrivit - in cazul de fata  ,  laptele l-a deschis puternic.



L-am trecut in ritualul meu de ingrijire din fiecare seara de  cateva zile bune  pentru ca  este special creat pentru fata,  un usor abraziv   si un spumos , cureta bine - si  nu mai e nevoie de demachiere,  iar de efectul antiage ... sper sa lucreze,   uleiul de argan !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu