hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

joi, 3 noiembrie 2011

INGHETATA CARMEN - nr. 1


Cea mai buna inghetata mancata vreodata! Chiar daca vremea ei a trecut, asa pe ultima suta de metrii o mai fac odata inainte de lasarea secului. Asadar:
6 oua
7 linguri zahar
500 gr frisca
100 ml lapte fierbinte
dulceata visine ori gem caise
ness 4 plicuri
cacao
nuca pralinata
vanilie 4 plicutri

1.galbenusurile se amesteca cu jumatate din zahar la mixer
apoi se toarna incet , incet laptele . se da de o parte !!
2.albusurile se bat cu cealalta jumatate de zahar, se dau de o parte
3. se bate frisca bine la mixer , se da de o parte.

Toate 3 compozitii se amesteca fffff incet intr- un vas mai mare, dupa care se imparte in 3 parti:
a. prima se amesteca cu cacao
b. a doua se amesteca cu nessul
c. a treia se amesteca cu vanilia, se poate combina dupa dorinta...
Se toarna intr-un vas pt frigider fiecare parte a, b, c, in straturi iar intre ele se pune nuca pralinata si gemul!!!! punand in aceste forme mici de la ikea nu am mai facut-o in straturi...

Apreciata la ziua mea, un deliciu fara limite!
Aceasta inghetata facuta toata vara aproape saptamanal m-a costat peste ingredientele de baza si suma de 260 ron ( plomba la o masea), deci: cu mare grija!
Pofta buna sa avem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu