hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

sâmbătă, 30 aprilie 2011

LA MULTI ANI, TATA!


ESTE ZIUA TATALUI MEU, 67 de primaveri - tineretea'n floare!
Un tata bun, un tata adevarat, un tata marinimos si un sufletist peste masura (mai rar tati, ca tatal meu).
Paaaiiiii sa ne traiesti TATAAAAAAA!
Multi ani si la mai mare, te iubim mult si iti dorim cu totii din toata inima,

LA MULTI ANI!

4 comentarii:

  1. Clara doresc Multi ani fericiti tatalui tau si Dumnezeu sa-l binecuvinteze!

    RăspundețiȘtergere
  2. corina: din tot sufletul iti multumesc pentru aceasta frumoasa urare!
    clara.

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI si din partea noastra,cu multa sanatate si tot ce-si mai doreste.Te pupam.

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc beatrice! sanatate la toata lumea doresc si eu, e cel mai important. asa deci : sanatate si virtute!

    RăspundețiȘtergere