hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

duminică, 27 martie 2011

BRIOSE ( fara reteta )




Compozitia este una facuta la "ochi'', cu niste resturi de ingrediente pe care le aveam in frigider, un dulce pentru copii, pentru ca tot nu -mi dadaeau pace ca vor ceva mai deosebit sa manance.
Repede, repede ... cu ocazia acesta am si testat robotul cu un astfel de continut si iaca rezultatul!
Cred ca au iesit bune; m-au facut sa mai ascund din ele, deoarece nu se potoleau mancand.
Nu le-am facut dulci, ba din contra am pus zeama de lamaie peste ele si apoi nuca de cocos cu miere la sfarsit.

2 comentarii:

  1. Mama,dar esti pusa pe treaba serioasa,nu gluma!Arata foarte bine si banuiesc ca sunt si gustoase.Pupici.Alea ascunse erau pentru noi?

    RăspundețiȘtergere
  2. pai ce sa fac ? mi-ar manca si urechile, dar sunt si niste "nasfirosi" peste masura!
    Data viitoare le ascund special pt Karina!
    te pup! ce haioasa esti!

    RăspundețiȘtergere