hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

joi, 30 septembrie 2010

LEAPSA SAPUN






Am primit acesta leapsa de la Lore, saptamana trecuta si vreau sa dau curs unei povesti de suflet care m-a virusat acum un an si jumatate, mi-a dat aripi si m-a incantat enorm. O datorez unei persoane foarte dragi mie, Yasmina cu un blog adevarat,la acea vreme, o mentora in adevaratul sens al cuvantului si pe aceasta cale sa -i multumesc pentru ajutorul acordat.
Prima data cand am facut sapun acasa, intr-un apartament, nu am prezis o dependenta atat de mare, fara asteptari. Deoarece am fost multumita de rezultate, am continuat cu alte doua sapunuri dupa care am trecut in faza de a concepe retetele eu.
Aici a fost uimirea mea, punctul forte atins care nu m-a mai lasat sa respir. Eram innebunita ce texturi ieseau. La faza cu mirosurile inca, mai sunt in stad-by m-am impacat cu gandul ca un ulei esential natural nu tine cat vreau eu, nu persista la intensitate, fata de sapunurle din rafturile magazinelor. Acestea sunt PRIMELE marturii sufletesti care mi-au dat aripi.

2 comentarii:

  1. @clara, asa mare bucurie mi-ai facut astazi. Eram putin bosumflata dupa ce o domsoara ne explica noua cititorilor cum e cu inspiratiile si revelatiile vis a vis de retetele de sapun...nu de alta dar ea nu ar face una ca asta. Da tocmai a facut-o a doua oara, nu ca m-ar deranja. M-a enervat. A treia oara.

    Asa ca postarea ta m-a inveselit cu atat mai mult cu cat mi-a amintit ca tu oricand ai ajuta pe oricine in sapunarit si ai reamintit si tu la fel ca si Marilena de Yasmina, cea cu coltul creativ care a inspirat atata lume.

    Voi da link imediat catre postarea ta.

    Multumesc ca mi-ai facut pe plac. Toate sapunurile tale sunt super.

    Cum le scoti din formele de sapun?

    RăspundețiȘtergere
  2. lore, scuza ma am vazut acum ca aveam comment nepostate, multumesc din suflet si eu, ma bucur ca te-am inveselit atunci, sapunul se scoate usor din forma daca ai uns in prealabil usor forma.

    RăspundețiȘtergere