hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

sâmbătă, 26 iunie 2010

CREMA HIDRATANTA DUPA PLAJA

Ma pregatesc de concediu, cu gandul, cu fapta, cu sufletul, cu asteptari nelimitate.
Ce pot scrie eu de crema, deocamdata nu am incercat-o, mai ales ca este "iarna" afara.
Ingredientele si modul de realizare, m-au fascinat vazand cu ochii, mai ales cum devone o spuma si se mareste pur si simplu cantitatea, dar cu ce ? cu: aer! (SEMN CA AM REUSIT RETETA)
Am sa revin asupra ei cu un update, exact peste o luna, sa va spun impresiile despre crema si despre concediu!
Asa deci, crema contine urmatoarele ingrediente :
- 4 gr. de ceara topita usor pe baie marin
- 50 gr. unt de cacao
- 5 ml ulei de neem
- 20 ml ulei de macadamia
- 3 ml panthenol pt elasticitatea si supletea pielii
- extract de ceai verde - tonic pt piele si regenerator al tesuturilor
- 20 gr. unt cocos
- U E lavanda 2 pic. si arbore de ceai 4 pic,
- U E vetiver 2 pic
- U E ghimbir 2 Pic anticancerigen pentru pielii
- apa florala 50 ml
- vit . E - 4 CAPSULE
Toate se pun peste ceara topita, se prepara numai cu blendarul pina devine o spuma, creste ca o maioneza!
S-a intarit binisor iar ca textura este foarte fina, daca inclin cutia nu curge. FAIN NU?
As redenumi-o : unt de corp, lasa un luciu si un ulei puternic mirositor de tabac...( vetiverul este de vina), eu nu fumez, dar imi place mirosul tabacului...

UPDATE: 5 AUGUST 2010
m-am bronzat atat de frumos, in nici un an nu a capatat pielea mea asa culoare inchisa, nu m-am ars, in schimb, a inceput sa mi se ia pielea dupa 2 saptamani.
m-am dat cu acesta crema si dupa plaja, in camera dupa dus dar si la inceput de plaja, cand soarele nu ardea rau stateam la plaja 2 ire dimiineata de la 9 si seara de la 4.30 pana pe la 7 - cei mici se balaceau mai mult seara.
I-am cremuit si pe cei mici si a fost super OK!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu