hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

luni, 21 iunie 2010

SUGARII SI AROMOTERAPIA

Fata de copii, in cazul sugarilor trebuie sa se tina cont de anumite precautii suplimentare.
Astfel:
- in bai se recomanda introducerea uleiului amestecat in prealabil cu smantana, pentru a preveni formarea unei pelicule deasupra apei, care sa afecteze mucoasele sensibile ale bebelusului
- in tuse, raceli, afectiuni respiratorii, se pune o ( UNA SINGURA)picatura de ulei esential de lavanda pe salteluta, in zona capului. Prin emanarea lenta a uleiului, se formeaza in jurul capusorului o atmosfera benefica.
(aceasta metoda am aplicat-o de la o luna si jumatate, cu bebele meu si nu este deloc periculoasa)
- in colici, se amesteca 2 pic ulei esential de musetel sau de lavanda DAR numai diluat in ulei VEGETAL de migdale ori soia ori masline si se maseaza burtica in sensul acelor de ceasornic timp de 5 min.
- in cazul durerilor de urechi ori in perioada de eruptie a dintilor, se va masa usor zona cu ulei de musetel diluat in ulei de masline, usor caldut, DAR in sens anterior!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu