hobby, pasiune, curiozitate, lucruri făcute pe îndelete, aduse în casa mea cu mult drag

Aici îmi voi prezenta "faptele mele de vitejie" realizate manual, limitate doar la uleiuri si unturi vegetale, ceară de albine, miere de albine, vitamine A,E, spirulină, cafea si argilă pulbere, sare de baie din Marea Moartă, plante medicinale ce dau nota finală fiecărui săpun în parte iar adaosul de ulei esenţial conferă un efect de aromaterapie.
Mai mult decat un simplu săpun!

Si nu numai ...

PRIETENII MEI

joi, 14 octombrie 2010

SAPUNURI PE SUFLETUL MEU


Daca la job se face inventarierea generala, atunci o continui si acasa. Exista si un dar... la acest inventar imi este drag, se executa din pasiune, imi rezerv timp sa studiez pe fiecare in parte, sa le observ transformarea pana la termen, ...

CONCLUZII SI PROPUNERI:
- sapunul cu trandafiri a capatat o culoare galbuie, crem, de la untul de cocos , nu miroase a trandafiri decat a ceva foarte, foarte floral- fresh... ce ciudat???
- sapunul cu spirulina si foita de aur, miroase BESTIAL, uleiul este cel aromat de la Yasmina, din Germania ESTE EXTRAORDINAR, la suprafata spirulina s-a deschis la culoare!
- sapunul cu busuioc, s-a transformat mult la culoare, miroase foarte puternic, parca s-a accentuat uleiul esential de busuioc, l-as echvala cu uleiul esential de melissa.
- sapunul cu albastru de metil este EXTREM DE TARE (ca fermitate) miroase a ulei esential de eucalipt - lamaie dar foarte vag.
- sapunul cu cafea, parca miroase : "a curat", "a gheata", "a dulceago-coffe" , oricum nu persista deloc scortisoara asta-i clar, predomina "recele", iar ca textura este compacta si tare ceea ce imi place, cred ca acesta m-a cam dezamageste la miros...si cred ca de vina sunt uleiurile esentiale, din cate am citit eu.
- toate fac spuma multa si hidrateaza pielea
- un inventar se si valorifica mai departe, ramane sa le valorez si eu, pretul : 11 ron / buc, fiecare bucata avand intre 104 gr si maxim 120 gr.

Eu le-am incercat pe toate. LE IUBESC.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu